szombat, június 23

te is, mint mindenki, élni szeretsz leginkább

és leginkább félni, leginkább félni szeretve fogsz, most ne tegyél úgy mintha nem te lennél, aki nem te vagy...
mert az aki táncol az nem te vagy, te maga a tánc vagy, nem te járod, téged járnak...


tegnap este istenien szakadt az eső, amit elengedhetetlen az erkély korlátjáról élvezni, és hát persze bőrig ázni gyakorlatilag lakáson belül. jó volt :)

ennek örömére 3 óra alvás után röhögve fél lábon dolgoztam 14 órát - a fél láb sajnos gyakran szó szerint igazolódott be, basszus kell egy kényelmesebb cipő! - és most hajnal 1 lesz, egyedül vagyok a lakásban, és ezt még mindig borzasztóan nehezen viselem el.

be is indítok egy mosást, hurrá!

holnap meg szabadnap, amit vagy átalszok (nemszabad!), vagy Legjobbhaver, Vietnámi, Dani, Cucnyák, Musi, Muci, meg alkohol. jól hangzik, csak ne lenne egy nap csupán 24 óra :(

persze én azért megoldom amit szeretnék, mint mindig, arra van időm amire akarom (kivétel azok az emberek, akiket az elmúlt 2 hétben többször is lemondtam, zsinórban, meg egyhuzamban, együtt és külön külön is... bocs!) ennek örömére jövőhéten 4x14 órát dolgozom az étteremben, és a fennmaradó 3 szabadnapomból kettőt a voltmunkahelyemen töltök (viszont az csak 3 óra lesz / nap). minden esetre jó dolog heti 6 napot dolgozni, mert a munka nemesít, mint tudjuk :)
____________________________________________________

annyira máshova asszociálunk mi ketten, komolyan azt gondolom néha, tévedtem... máshogyan képzeled el ezt az egészet... nem fogadsz el teljes jogú függetlenséget, de szükség lenne az összerezonálásra, ne érezd úgy, hogy csak te lépsz hátra... mert látod hogy itt vagyok... és mit is akarhatok? csak hogy adnál egy kis helyet, ahova lefeküdhetek... mert eléggé készen vagyok kedvesem, eléggé úgy érzem hogy túl vagyok mindenen... eléggé nehezen jöttem haza, eléggé meglökött az éjszaka... de látod hogy itt vagyok... és mit is akarhatok? csak hogy adnál egy kis helyet, ahova lefeküdhetek... az igazi hang... ez igazi hang... ez igazi hang, az igazi hang, ez igazi hang...
biztosnak látszol a dolgodban... amikor azt mondod kilábalás, az hogy van? nem azért, de ez pont nem látszik rajtad, inkább mélyebbre ásod az árkot, mint akartad... szeretnélek megérteni téged, mikor azt mondod hogy szeretlek, azt hogy érted? mert szükség lenne az összerezonálásra, ne érezd úgy hogy csak te lépsz hátra... mert látod hogy itt vagyok... és mit is akarhatok? csak hogy adnál egy kis tejet, amit kilefetyelhetek...

véletlen volt, bocsánat, nem volt szándékos, bocsánat, véletlen volt, nem volt szándékos, véletlen volt,
elnézést, bocs!

mert szükség lenne az összerezonálásra, ne érezd úgy, hogy csak te lépsz hátra...

Nincsenek megjegyzések: